Gå til innhold

Noen som fortsatt spiller Warhammer online?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei vurderer å starte md warhammer online igjen etter en pause på 4-5mndr. spillte d bare 1-2 mndr etter release men ga meg siden alle kameratene mine gikk over til wow igjen. har nå tenkt å gi det en sjangse til så lurte litt på om det er gjort noen endringer i spillet hittil som f.eks om det er blitt mer proffesions og gear. og er d noen norske guilder her som spiller d fortsatt det er mulig å joine?

Endret av Timmeyh
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spillte det ganske aktivt som Marauder de første månedene etter at spillet kom ut, men ble litt lei etterhvert. Men etter noen måneder av har jeg gitt spillet en ny sjangse nå som Black Orc og syntes det er utrolig artig, trives virkelig. Har vel dessverre ikke kommet mye nytt visual på gear, løper fortsatt rundt med den samme utsende på våpenet en del lvl's men forhåpentligvis kommer det kanskje noen forbedringer i fremtiden.

Det som er nytt er vel 2 dps klassene Choppa og Slayer, ikke prøvd de enda, men ser ganske heftige ut.

Jeg spiller for øyeblikket på Eltharion (Destro), under nicket "Proof" ta kontakt med meg hvis dere kommer til å starte opp igjen så er jeg med. Jeg er Guild leder for en inaktiv guild atm, kanskje prøve å få igang noe der :) eller starte fra scratch igjen. Anyways ta kontakt hvis det frister, så kan vi jo se hva vi kan få til.

Endret av Xenofex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...