Daniel-san Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Det hender at filmene som spilles av i Mediaplayer og DivX player hopper litt av og til gjennom hele filmen. Slik at kjeften på skuespillern stopper opp i et halvt sekund....men etter det lille hoppet er alt normalt igjen. Men så hender dette som sagt i hele filmen. Hva skyldes dette ? :oops:
Knuty Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Hm.. Kjører du noen spesielle programmer i bakgrunnen? Hvilke codecs har du installert..?
Heia Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Spiller du av på TV eller PC?... Hvis det er TV du spiller av på , kan grunnen være at filmen er NTSC komprimert, dvs 23.9fps, mens PAL er 25fps, det er et kjent problem at divx "hopper" under avspilling..
Daniel-san Skrevet 26. april 2003 Forfatter Skrevet 26. april 2003 Jeg spiller av på PC'n. Jeg vet ikke hva jeg kan slette av andre programmer i bakrunnen, har WINXP og det er så mye rart som kjører. Jeg har lastet ned Ace Codec Pack. Men det er vel flere codecpacks der ute ?
Knuty Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Prøv å fjerne alt du har av codecs, on installer de tre som ligger her . De er de eneste jeg bruker, og det fungerer fint til alle filmer..
Daniel-san Skrevet 26. april 2003 Forfatter Skrevet 26. april 2003 Prøv å fjerne alt du har av codecs, on installer de tre som ligger her . De er de eneste jeg bruker, og det fungerer fint til alle filmer.. Skal prøve, funker Xvid filmer også ? Er det noen avspillere jeg bør ha i tillegg til Divx, Win Media, Quicktime ?
Daniel-san Skrevet 27. april 2003 Forfatter Skrevet 27. april 2003 Etter at jeg har skiftet skjermkort hopper xvid filmer. Filmer som er kopiert på to CD'er hopper ikke, kun de som er på en cd. Pokker om jeg vet hva som skyldes dette
Black Star Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Spiller du av på TV eller PC?...Hvis det er TV du spiller av på , kan grunnen være at filmen er NTSC komprimert, dvs 23.9fps, mens PAL er 25fps, det er et kjent problem at divx "hopper" under avspilling.. NTSC er 30 bilder i sekundet, PAL er 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå