Gå til innhold

Veikart på Garmin etrex legend hcx?


Anbefalte innlegg

Hepp.

 

Jeg har denne gps'en, og har brukt den masse til "villmarksnavigering", men hvordan fungerer den hvis jeg installerer veikart på den? Jeg regner med at topokartene fortsatt vil ligge der og fungere som vanlig (uten at jeg trenger å velge mellom veikart og topo-kart??), men vil den kunne fungere som "vanlige" bil-gps'er hvis jeg installerer veikart? Altså kan jeg få mulighet til å søke på veinavn og legge inn ruter osv?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Veikart skal gå helt fint, ivertfall virker det på min 60CSx. Men ifølge marineshop.no så går det ikke: http://marineshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10532272;c:100167 (ikke x)

 

Når du overfører kart til gps så slettes de kartene som er på enhet. Alle kartene må overføres samtidig til gps.

Når du skal navigere på vei så må du velge kart City navigator, og det går fint å søke på gater, mm.

Fotobokser/poi varsling kan du også ha på den, men du får ikke stemmevarsling på hverken Poi eller når du navigerer, kun et pip.

 

Jeg ville ikke kjøpt veikart til gpsèn du nevner, ville heller kjøpt en slik en:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...HUAAAEOFeI03xiL

 

Masse mere muligheter:-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hepp.

 

Jeg har denne gps'en, og har brukt den masse til "villmarksnavigering", men hvordan fungerer den hvis jeg installerer veikart på den? Jeg regner med at topokartene fortsatt vil ligge der og fungere som vanlig (uten at jeg trenger å velge mellom veikart og topo-kart??

 

Det virker fint, men skjermen er liten, og du har ikke stemme styring så det er ikke über trafikk sikkert :-) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...