erikbra2 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har en eldre DVD-opptaker (KISS DP-558). Den fungerer (stort sett) ok, men det er umulig å lese enkelte filmer, f.eks Disney. Jeg hørte at Disney kodet filmene sine, slik at enkelte opptaker ikke kunne spille filmen. Har kontaktet dem, men de hevder at det ikke er tilfelle (lenger?). Dette skjer imidlertid også med andre filmer, f.eks. DaVinci-koden. Derimot går Clint Eatwoods Flags of our Fathers greit. Jeg har forsøkt å finne ut (vha PC'en) om det er noen forskjell på filene. Men det finner jeg ikke ut. Begge kommer opp med "UDF". Begge filmene er ordinære kjøpefilmer. Kontaktet linksys som har overtatt KISS-porteføljen, men de er svært vanskelig å få noe ut av. Fikk tips om å laste ny firmware, men det får jeg ikke til: Har funnet ny versjon; har brent til CD (iso, bildefil), men maskinen står bare å "surrer" uten at noe hender, så derfor spørsmålene: Har noen hatt problemer med å lese enkelte (kjøpe)filmer i sin DVD-opptaker? I så fall; hva gjorde dere da? Finnes det et program som han synliggjøre data på dvd'en, slik at man evt kunne sammenliknet resultatene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå