Gå til innhold

Quest item sell price addon


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på om noen vet om en addon som viser hvor mye quest itemene selger for til vendor når du har questen. Vet det finnes en del item sell price addons, men disse viser kun noen av itemsene, men ikke alle i questen...

 

lei av å se på thottbot 24/7 på alle quests :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er da ikke veldig vanskelig, bare å følge en generell regel: weapon > plate items > mail items > leather items > cloth items

 

Kan være at kanksje en mail chest selger for mer en et par plate shoulders, men tror ikke det er astronomiske summer du "taper" på det. De få gullene du taper får du igjen i mer tid til leveling.

Endret av kuroger
Lenke til kommentar

Man bruker jo ikke lenger tid på å velge det itemet som er verdt mest gull..?

 

Uansett, auctioneer suite har denne muligheten. Det er litt overkill om det er det eneste du er ute etter. Jeg tror den delen av auctioneer som fikser dette heter informant, men jeg er usikker på om du får lastet den ned alene. Uansett er det ikke verre enn å bare legge inn kun den, om du ikke vil ha resten. Du finner det her http://auctioneeraddon.com/dl/

 

Edit: typo

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

hehe tenkte på Quest Rewards jah...

 

er ikke bare quest item gold jeg tenker på men tenker mest på gold ved leveling som sin helhet. Da jeg startet opp min første horde og er da blakk. Startet da opp en lvl 55 DK bare for å tjene penger til lowbien.

Er også mest med tanke på outland quests da det er forskjell på mellom 1-7g per quest item i starten.

 

Auctioneer funket fett det hadde det fra før men hadde av en eller annen grunn ikke Informant, sikkert klart å lase ned clean Auctioneer og ikke suit... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...