The Stig Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Som emnetråden sier fungerer ikke siste innlegg-funksjonen i Tek.no drakten, verken vanlig eller dynamisk. Har kun testet i FF3, så mulig det kun gjelder ildreven.
The Stig Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Stadig et problem dette - kun meg som opplever det, eller gjelder det flere? Har prøvd både Firefox 3 og IE7 på tre forskjellige maskiner, samme resultat.
The Stig Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 Og en siste bump - funksjonen mangler fortsatt i samtlige design som er basert på TEK.no designet. Noe håp for at dette blir fikset?
The Stig Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 Huh, merkelig - har du testet både Spillverket og Tek -designet? I så fall må jeg jo bare beklage, regnet med at dette gjaldt samtlige siden jeg har testet på flere maskiner, dog med bare IE og FF.
The Stig Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 Knapper? Jeg snakker om "Siste innlegg"-funksjon som avbildet: Den mangler altså om jeg bruker TEK/Spillverket -designet.
Anbefalte innlegg