Gå til innhold

[Løst]Tibake Medling på Beta Siden Min!


Anbefalte innlegg

Bildene funker veldig bra, bra at du har små bilder som kan trykkes på for å få de større..

 

Flere tips skal du få fra meg senere...

 

Lykke til videre

 

ja, jeg bruker 2 bilder og linker dem sammen, Fattern sa at det gikk my raskere.

(gleder meg til jeg skal legge ut lan bilder)

Endret av mopy_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Kvalmende farge

-Forferdelig header!

-Headeren fører ikke til index

-Kjedelig meny

-Ikke footer?!

-Fiks margin-top på siden

-Gjør litt mer ut av content-boxen din

-Skriv litt bedre norsk, siden blir tatt mer seriøst da.

-Lag ett kontakt-skjema isteden for å legge ut mobilnummer.

 

 

:)

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg er johnny, Jeg driver med Gaming, og har vurdert og starte an Lan Klan i Byen.

 

Har SOtte oppe en Beta av Hjemme siden, skal Skaffe meg .no Domene og Norsk Hosting etter hvert, men som sakt så er dette bare en Beta.

 

Så jeg Ber dere om og Kikke Litt på siden og gi meg noen tilbake meldingen på hva som kunne hvert bedre og hva som er greit.

(ta En titt på "screenshots" så "mopys Bilder" og si om det går tregt eller seint og laste alle bildene

 

(jeg Anbefaler at dere bruker Internet explorer, Helst Den Nyeste)

og ja, Ikke Heng dere opp i Skrve feil osv, Det tar jeg seinere

 

risorgamer.awardspace.com

 

;)

Lenke til kommentar

Siden din er nok bra nok til det formålet du skisserer. Jeg tror ikke at potensielle spillere bryr seg så mye om hva slags hjelpemiddel du har brukt til å lage siden med, så lenge de finner den informasjonen de trenger.

 

Jeg opplevde teksten som vanskelig å lese, så du bør nok vurdere å skifte farge og font på teksten: Hvit ville gjort seg bra. Jeg ville også forsøkt å få frontpage til å definere fonter for helesiden, helst veranda eller arial. Du burde med andre ord ikke endre font ved å benytte font-elementer, men definere font for hele siden som helhet.

 

Hvis du får det til, så vil det bli definert en font for hele siden i den øverste delen av kildekoden til sidene dine. Det det nå står "<style".

 

Frode

Lenke til kommentar
Siden din er nok bra nok til det formålet du skisserer. Jeg tror ikke at potensielle spillere bryr seg så mye om hva slags hjelpemiddel du har brukt til å lage siden med, så lenge de finner den informasjonen de trenger.

 

Jeg opplevde teksten som vanskelig å lese, så du bør nok vurdere å skifte farge og font på teksten: Hvit ville gjort seg bra. Jeg ville også forsøkt å få frontpage til å definere fonter for helesiden, helst veranda eller arial. Du burde med andre ord ikke endre font ved å benytte font-elementer, men definere font for hele siden som helhet.

 

Hvis du får det til, så vil det bli definert en font for hele siden i den øverste delen av kildekoden til sidene dine. Det det nå står "<style".

 

Frode

 

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...