El Pistolero Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Hei! Jeg skal nå starte for fullt med hovedprosjektet mitt på skolen, som blir å modde et gammelt kabinett til å se moderne ut. Kabinettet skal lakkeres svart. Jeg har allerede skjært ut hull for plexi-vindu og har også skjært ut plexien jeg trenger. Jeg vet at kabinettet er veldig gammelt(var benytta av en win95), men skal prøve å gjøre noe ut av det alikevell. Er det mulig? Det jeg trenger hjelp til er rett og slett å finne ut hva som må gjøres. Jeg skal laste opp noen bilder. Utifra det ber jeg noen om å hjelpe meg til å finne ut hva som bør/må gjøres og hva jeg trenger å eventuelt kjøpe. (Må sikkert ta bort den gamle shielden for usb uttak osv? Skal jevne ut diskettrommet slik at den blir fjernet Av og på brytere Ser ut til at jeg må feste PSU'en oppe i kabinettet Tror også jeg trenger en hardiskholder fra lian li, for det ser det ut til at mangler. Ut i fra alt dette trenger jeg litt hjelp hvordan jeg bør gjøre det. Jeg har skaffet meg hardware og om det er interresant så er det slik; ASUS P5QL SE 8800 GT 2GB RAM Corsair 2stk 80 GB Seagate 2stk DVD rom Arctic silver termisk pasta E6300 MIST vifte 120 mm(skal stå i toppen) LC POWER 350 watt Noen som vil hjelpe meg med skoleprosjektet? Takk på forhånd!
El Pistolero Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Skrevet 22. mars 2009 Har du bilder av hele kabinettet? Ja, skal legge ut etter fotballkampen er ferdig ;P
El Pistolero Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Skrevet 22. mars 2009 Håper det går bra selv om bildene var crap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå