Gå til innhold

AoC: ..Slett..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte AoC og etter jeg installerte så prøvde jeg å lage en account men så spurte de om prepaid code, så brukte jeg den på baksiden av manualen men den var feil.

så hvor er koden jeg skal bruke? (fikk jo 30 dager med spillet)

Endret av Dulek
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Du må bruke VISA-kortet ditt. Eller et "gamecard" hvis det finnes til AoC.

Jeg vil tro at du må betale for 30 dager for å få de som er gratis. Du betaler altså for 30 og får spille i 60 dager.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Når jeg lager en account så må jeg skrive inn en activation code for å lage en, så når jeg kommer til siden jeg fyller ut all informasjon så krever den en prepaid game card code, men jeg fikk jo 30 dager med spillet så hvorfor spør den etter det?

Koden som står bakpå spillet funker ikke i det feltet så hva gjør jeg feil?

Skrevet

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Svært viktig: For å benytte deg av de gratis 30 dagene, så MÅ du oppgi en kilde for betaling (gamecard/VISA) men de sakene blir ikke trukket før det har gått da 30 dager, men det kreves at du henviser til at du kan gjøre opp for deg når tiden er inne for betaling om 30 dager da altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...