Gå til innhold

[Løst]Skal jeg velge SE C905i eller Nokia N95 8GB?


Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe en ny mob,valget står mellom se c905 eller n95 8gb.vilken skal jeg velge?skal kjøpe med abn hos telenor.N95 8gb koster 1395 og se c905 koster 2395kr med abn.Den blir brukt mest til vanlig bruk,litt musikk,hvilken gir meg mest for pengene?håper på svar fra dere.

Endret av datating
Emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville valgt N95 8GB, c905 har det og vært mye feil med.

N95 8GB pga: Stor flott skjerm, veldig bra på musikk, kamera, den er på høyde med SE c905 grunnet bra optikk. Nokia er foreløbig overlegen på å filme video med mobilen. Og du kan legge inn programmer hvis du vil.

Lenke til kommentar

N95 8GB er også overlegent til å surfe på, med wifi kjøres filmsnutter på youtube som en drøm. De eneste fordelene med C905 framfor N95 som jeg kan se er xenonblitz og slot til minnekort, men igjen sammenlignet med N95 har C905 meget mange mangler.

Endret av Duqe
Lenke til kommentar

Selv har jeg og min fru brukt SE telefoner i ca 5år og ikke så veldig skuffet selv å ha byttet til Nokia og min fru til LG. Uvant er det jo, men vi er så lei av menyen til SE og den har ikke fornyet seg noe særlig på de åra vi har hatt SE.

Endret av Duqe
Lenke til kommentar
valgetner tatt det ble nokia n82.Så da er problemet løst

 

Ikke så dumt valgt dette, jeg slet også veldig lenge med velge mellom N95 8GB og N82.

Fordelene med N82 er støtte for MicroSD og xenon blitz, men det ble den store skjermen til N95 som avgjorde valget for min del. :)

 

Edit: Og jo, N82 har også lensedeksel, noe N95 8GB ikke har som er meget irriterende da det ofte er lett å komme borti lensen når du holder på den.

Endret av Duqe
Lenke til kommentar
valgetner tatt det ble nokia n82.Så da er problemet løst

 

Ikke så dumt valgt dette, jeg slet også veldig lenge med velge mellom N95 8GB og N82.

Fordelene med N82 er støtte for MicroSD og xenon blitz, men det ble den store skjermen til N95 som avgjorde valget for min del. :)

 

Edit: Og jo, N82 har også lensedeksel, noe N95 8GB ikke har som er meget irriterende da det ofte er lett å komme borti lensen når du holder på den.

har vært se fan i alle år,men tenkte jeg skulle prøve noe nytt.Så da ble det n82 fordi den lignet mest på min se k850 som jeg likte godt,men ga den til dama.ser noen her på forumet får løst på sine innslag,hvordan gjør man det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...