Gjest Raico Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Hei. Gutt på 19 år. I løpet av dagen i dag har jeg følt en iling eller kløing i penis. Nå er penis halvparten av normal størrelse (lite blod i penis), det klør og lukter. Drar jeg forhuden langt bak ser det ut som om underforhuden er rød og hoven. Det ser også ut til å komme en væske ut av penis. Dette må da være en form for infeksjon? Saken er den. Jeg har ikke hatt sex i det siste, annet enn at jeg ga oralsex og fingret en jente for noen uker siden. Da tok jeg jo på penis. Kan det ha overført smitte? Har noen hatt lignende? Vil det gå over av seg selv? Kan jeg vente litt med å gå til lege og så? Er det noen andre steder jeg kan få det sjekket?
Vaio Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Dette bør være en No-brainer. Du må til lege, så snart som mulig. Siden du er seksuelt aktivt må du sjekkes for SOS. Som jeg husker, tar ikke legevakten SOS-infeksjon som prioritering, så det er best du oppsøke fastlegen/sos-klinikk tidlig imorgen. Endret 18. mars 2009 av Vaio
Partlow Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Lege først thing in the morning! Ta vare på kroppen din, SPESIELT når tegnene er såpass som dette.
Gjest Raico Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Hvor kan jeg teste meg? Må jeg gjøre det hos min fastlege, eller finnes det type ungdomssentre?
Vaio Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Hvor kan jeg teste meg? Må jeg gjøre det hos min fastlege, eller finnes det type ungdomssentre? fastlege først og fremst.
Gjest Raico Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Takk for alle svar. Symptomene har gradvis forsvunnet, og i morges da jeg egentlig skulle til legen var alt tilsynelatende bra igjen. Holder et øye med det fremover, men det ser ut som om et ekstremt renhold de siste dagene har tatt seg av det. Hva kan det ha vært?
sandydandy Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Gå til legen og test deg uansett! Evt helsestasjonen for ungdom (ettersom du ikke er fylt 20, og det er gratis der). Selv om symptomene har gått over, betyr det slett ikke at du kan ha en SOS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå