Mykos Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hei Jeg lurer litt på hvordan jeg skal sette inn min Intel X-25 M i mitt Antec Nine Hundred. Kunne noen vise meg hvordan denne SSDen skal plasseres? Jeg skal bruke "6-32 UNC mounting screws", hvordan kjenner jeg igjen disse? EDIT: Er det de som ligner disse? http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?Module...O&U=strat15 På forhånd takk Mykos Endret 18. mars 2009 av Mykos
Mykos Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=423085 Takker, den fungerer bra for Intel selv om den er OCZ? Kan noen bekrefte skruene? Og hvordan setter jeg den til master? Endret 18. mars 2009 av Mykos
vesleengen Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 ssd er jo 2,5" disker, så alt du trenger er en mounting fra 3,5" til 2,5"... sette til master gjøres på bootrekkefølgen i bios... bare velg ssd disken som primary
Mykos Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 ssd er jo 2,5" disker, så alt du trenger er en mounting fra 3,5" til 2,5"... sette til master gjøres på bootrekkefølgen i bios... bare velg ssd disken som primary Jaok takk, men på 3.5" disken min så er det instruksjoner til forskjellig tilkobling eller noe lignende for å sette til master eller slave osv.
vesleengen Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 åja... du tenker på den bryteren eller noe sånt? det er så lenge siden jeg har sett på så det husker jeg jammen ikke...
-Tommy Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 ssd er jo 2,5" disker, så alt du trenger er en mounting fra 3,5" til 2,5"... sette til master gjøres på bootrekkefølgen i bios... bare velg ssd disken som primary Jaok takk, men på 3.5" disken min så er det instruksjoner til forskjellig tilkobling eller noe lignende for å sette til master eller slave osv. Da har vel du en gammel IDE disk nå. Sata disker stiller man kun i BIOS.
Mykos Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 ssd er jo 2,5" disker, så alt du trenger er en mounting fra 3,5" til 2,5"... sette til master gjøres på bootrekkefølgen i bios... bare velg ssd disken som primary Jaok takk, men på 3.5" disken min så er det instruksjoner til forskjellig tilkobling eller noe lignende for å sette til master eller slave osv. Da har vel du en gammel IDE disk nå. Sata disker stiller man kun i BIOS. Det står i den lille "intruksjonsboken" til Samsung Spinpoint F1, men takk for info, BIOS here we come.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå