Robbansvenske Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Noen frågor till dem som har erfaring.. 1. Lurer på om denne er duganes till surfing och om tastaturet verklilgen är ett så illa litet att det bør undvikas? Er det grejt att skrive t.ex på msn? 2. Ser og att skjermen er liten men ser att det finns web-adds som gør att den drar ut sidan i t.ex firefox och då blir det bra? 3. Är det en bra maskin att ta med på gratis Wi-fi steder och fyller den sin funktion som "lomme" "ferie" pc? tacksam før svar:-)
Ekko Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Noen frågor till dem som har erfaring.. 1. Lurer på om denne er duganes till surfing och om tastaturet verklilgen är ett så illa litet att det bør undvikas? Er det grejt att skrive t.ex på msn? 2. Ser og att skjermen er liten men ser att det finns web-adds som gør att den drar ut sidan i t.ex firefox och då blir det bra? 3. Är det en bra maskin att ta med på gratis Wi-fi steder och fyller den sin funktion som "lomme" "ferie" pc? tacksam før svar:-) Dette er svar fra en som foretrekker stasjonære PCer med vanlig tastatur fremfor bærbare. Kjøpte meg en eee701 like før jul, nettopp begynt å breuke den. 1. Jeg synes den duger greit til slike ting som msn, men det er på ingen måte noen arbeids-PC hvor man sitter og skriver lange dokumenter. 2. Skjermen er liten ja. Igjen så funker den greit om man skal bare sjekke noe eller en rask tur i banken, men ikke noe særlig å sitte og surfe på synes jeg. Jeg kjenner ikke til det du skriver om firefox, kanskje jeg burde undersøke dette? 3. Wifien fukner fint for meg ja. Jeg skal snart på ferie og da pakker jeg denne, er herlig størrelse på den. Funker også greit som underholdningsmaskin på fly/tog el. Headset og noen komiserier på et minnekort. Videre prøvde jeg nrk.no og så webtv derfra. Det funket fint. Jeg har forresten ubuntu eee på min eller easy peasy som det kalles.
Robbansvenske Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 (endret) Har redan en stationär men självklart är den bättre att jobbe med, men tung att ta med på tur i byn eller parken till sommaren:-) Førståar att det är linux som gäller, ska man bytte det ut som føljer med fra børjan? Ska igentlige kun ha den till o lese websider på og msn men da kanske skjermen blir for liten..flere som syns noe om dette? har førstått att batteriet er bra? och den är ju billig vilket er viktigt.. Endret 18. mars 2009 av Robbansvenske
Ekko Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Har redan en stationär men självklart är den bättre att jobbe med, men tung att ta med på tur i byn eller parken till sommaren:-) Hehe, det er selvsagt. Det jeg mente er at jeg selv ikke eier noen bærbar og dersom jeg må jobbe på en bærbar tar jeg med eget tastatur og mus. Førståar att det är linux som gäller, ska man bytte det ut som føljer med fra børjan? Jeg har byttet ut mitt, men hvis det bare er surfing og msn du skal bruke den til duger den nok fint som den kommer. Jeg hadde sikkert ikke hatt behov for å bytte selv, men jeg gjorde det litt for å lære. Jeg kan i utgangspunktet veldig lite linux. Ska igentlige kun ha den till o lese websider på og msn men da kanske skjermen blir for liten..flere som syns noe om dette? har førstått att batteriet er bra? och den är ju billig vilket er viktigt.. Batteriet mitt varer mellom 1-2 timer tror jeg. Mener jeg har lest at det skal vare 3 timer et sted. Men dette har jo selvsagt med bruk å gjøre, samti hvilke instillinger man har på den (skjermlysstyrke osv.) Endret 18. mars 2009 av Ekko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå