¤vekst¤ Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Hei. Hvordan kan jeg komme meg fortest mulig til hektene og bygge opp kroppen igjen etter omgangsyken? Da tenker jeg på mat og hva som er bra for magen og som ikke er for tungt å spise.
Midnight_walker Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Drikk mye Mana blå juice. Inneholder antioksidanter som er bra for immunforsvaret. Edit: Veit jeg skreiv om drikke, men... Endret 17. mars 2009 av Midnight_walker
Gjest Guest_ingri_* Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Hei. Hvordan kan jeg komme meg fortest mulig til hektene og bygge opp kroppen igjen etter omgangsyken? Da tenker jeg på mat og hva som er bra for magen og som ikke er for tungt å spise. Du kan spise: -salte kjeks -salt potetgull - raspa grønne epler også drikke: - død cola - litt vann
Partlow Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Drikk mye væske, fortrinnsvis vann, få i deg c-vitaminer, spis mat som er lett saltet, og få mye søvn. Ikke anstreng kroppen, bare slacke, og ikke legg deg ned etter du har spist. Sitt når du lar maten fordøye seg, dette fører visstnok til at magen takler fordøyelsen bedre og du blir mindre kvalm og sjuk. Ellers er det bare å vente. TTT, ting tar tid, spesielt å bli frisk.
Mirann Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Etter omgangssyken har jeg bare spist som normalt. Drukket litt ekstra vann, kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå