Tatt av vinen Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Heisann. Hadde noe trøbbel med den ene PC-en i huset så jeg kjørte en systemgjenoppretting. Dette resulterte da i at jeg nå ikke kan logge inn. Jeg skriver inn passordet og trykker logg inn, men da får jeg opp en feilmelding noe ala "Windows er ikke aktivert, aktivere windows nå?" Jeg trykker da "Ja", men da logger jeg bare ut igjen. Dette skjer gang på gang. Har også prøvd å trykke "Nei", men da skjer det samme. Setter utrolig stor pris på all hjelpen jeg kan få. Endret 16. mars 2009 av Tatt av vinen
PerB Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Kan være flere årsaker. Blandt annet: 1) Restorepunkt var før du aktiverte Windows. 2) uoriginal Windows eller ugyldig programkey. Hva slags trøbbel hadde du?
Tatt av vinen Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 Kan være flere årsaker. Blandt annet:1) Restorepunkt var før du aktiverte Windows. 2) uoriginal Windows eller ugyldig programkey. Hva slags trøbbel hadde du? Var noe med at at den ikke gikk skikkelig på. Er ikke min, så jeg er ikke helt sikker. Men hvis 1) Restorepunkt var før jeg aktiverte Windows, hva gjør jeg da? 2) er det ikke.
Tatt av vinen Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 (endret) Får du til å komme inn i Safemode? Nopp, nå ser det ut til at det første problemet er kommet tilbake igjen. PC-en fryser under oppstart. Ingenting skjer. Edit: Men jeg prøvde ikke safemode da jeg ikke fikk logget inn. Men som sagt, nå er det at den fryser som gjelder. Tips? Endret 16. mars 2009 av Tatt av vinen
vingebil Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Utan å sei sikkert å vist kva som gjer det, er det nok sikkert lurest og formatere pc`n. Men om du ikkje kjem inn på dataen i safemoode eller noko, får du jo heller ikkje ta backup av musikk,bilder osv, så da er vell ikkje det så lurt, i fyrste omgang
Tatt av vinen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Får du til å komme inn i Safemode? NÅ kommer jeg inn i safemode, for nå starter PC-en igjen. Men kommer fortsatt ikke inn i vanlig modus.
Tatt av vinen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 (endret) Nei herregud. Nå kommer jeg ikke inn i safemode engang. Får opp feilmeldingen her også bare at "fordi windows ikke kan aktiveres i sikkermodus, må du restarte pc-en og aktivere windows i vanlig modus" elns er lagt til. Men hele problemet mitt er jo at jeg ikke kommer inn i vanlig modus. Hjelp plx. Endret 17. mars 2009 av Tatt av vinen
kakesjef Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Har du mye viktig data på maskinen? Ellers ville jeg bare gjort som Vingebil sier, formater og reinstaller XP.
Tatt av vinen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 (endret) Har du mye viktig data på maskinen? Ellers ville jeg bare gjort som Vingebil sier, formater og reinstaller XP. Skal gjøres. Tusen takk for svar alle dere som har svart. Alltid veldig kjekt å få hjelp når man trenger det som mest. Endret 17. mars 2009 av Tatt av vinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå