Moen94 Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Clanserver.no har ingen ting med www.norgaming.no og gjøre Om det er noen som har ustabil tickrate så er det fint om dere forteller Clanserver.no om det, fint med dato klokkeslett da det skjer, samme gjelder hitbox. Det er ikke så mye "lille" Norge kan gjøre med dårlig ping ned til Frankrike feks. Nå er vel ikke MP-server til gameserver.no med 100 tick? isåfall må clanserver.no fikse billigere priser.
Sinnapels Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Clanserver.no har ingen ting med www.norgaming.no og gjøre Om det er noen som har ustabil tickrate så er det fint om dere forteller Clanserver.no om det, fint med dato klokkeslett da det skjer, samme gjelder hitbox. Det er ikke så mye "lille" Norge kan gjøre med dårlig ping ned til Frankrike feks. Nå er vel ikke MP-server til gameserver.no med 100 tick? isåfall må clanserver.no fikse billigere priser. Ok
Fredrik Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Uhm. Dette ser ut som en tråd som har blitt postet ved en feil (ikke har den noe innhold heller). Såååå, jeg stenger den jeg. Endret 17. mars 2009 av TSP "Du skulle stenge den, var det slik fredrik? Stenger den for deg jeg fredrik :) " - TSP
Anbefalte innlegg