Gå til innhold

CnC generals zero hour. men nytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg spiller omdagen CnC Generals zero hour. selv om jeg også spiller cod 5.

det jeg lurer på er om det er noen spill som er 99% likt som det?

jeg sitter enna og lage baner (map maker) og spiller multiplayer. skrimish.

Jeg føler meg litt DØD. er det noe 2007, 2008, 2009 strategi spill som er 99% likt som Generals ????

-.Gamekilla.-

Endret av Gamekilla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på tide å teste noe som er litt laser og styr?

Hvis du klarer å overleve med laser og styr så er det så mye mye mer å velge mellom, men jeg tviler på at de er 99% like C&C Generals.

Selv likte jeg bl.a. Supreme Commander siden man etterhvert for rimelig enorme kart.

• 4 uker senere...
Skrevet

Ahhh! Generals er spillet! Tørr ikke tenke på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet både singelplayer og multiplayer.

Generals er vel ganske likt de eldre red alert spillene. Men når du sier at du vil ha et strategispill fra samtiden ville jeg sagt det er umulig å lage et like bra som generals. Så jeg må nesten si som Sjithaue over at red alert er spennende. Det er laser og ellers overnaturlige ting, men faktisk et ganske bra strategispill tross dette. Er selv en stor fan av både Red Alert og Generals spillene. Eneste andre kvalitetsmessig bra taktikkspill jeg kan komme på er AoE 2, men det er også ganske utdatert.

Skrevet

Av alle C&C spillene, mislikte jeg Generals mest faktisk.

Men så vokste jo jeg opp med orginale C&C og Red Alert serien.

Hvis du ikke liker de lasersakene i de nyeste spillene, så sjekk ut de aller første fra 90-tallet. De er udødlige, og jeg mener ihvertfall ett av dem er gratis å laste ned.

Skrevet

Du kan jo prøve C&C 3 Tiberium Wars. Litt fremtidsrettet, men akkurat lite nok til at det ikke blir for teit. Er selv fan av RA serien og Generals serien, og synes ikke Tiberium Wars var så ille. Har brukt utallige timer på å lage baner og spille multiplayer også i dette spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...