Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows Utforsker virker ikkje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med at Windows Utforsker og Internett Explorer ikkje virkar. Det kjem enen noko om at klassen ikkje er registrert eller at programmet urlmon.dll ikkje finnast og det kan løysast med og instalera det på nytt.

Hadde vert fint om eg kunne fått svar litt raskt pga, ho som skal ha pc-en reiser bort på internat snart.

Takker på forhand for alle inlegg :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at du poster feilmeldingen så kan jeg jo bare gjette, men det høres ut som noe som kan løses med en repair innstallasjon. Test det hvis du kan, hvis ikke så post hvilket os det er samt feilmeldingen.

Skrevet

Det gjelder Windows Vista Home Premium men kva meiner du med feilmelding. Trur ikkje eg kan få så mykje meir info men legjer ut eit par bilder.

post-178781-1236973689_thumb.jpg

post-178781-1236973700_thumb.jpg

Skrevet
Prøv å starte cmd som administrator og skriv regsvr32 urlmon.DLL /s og trykk Enter, restart og test igjen.

Takk så mykje for hjelp :thumbup: men det kjem fram at modulen ikkje finnas og at han ikkje kan kjøra fordi fila ikkje finnast. :thumbdown:

Skrevet
Prøv å starte cmd som administrator og skriv regsvr32 urlmon.DLL /s og trykk Enter, restart og test igjen.

Takk så mykje for hjelp :thumbup: men det kjem fram at modulen ikkje finnas og at han ikkje kan kjøra fordi fila ikkje finnast. :thumbdown:

Hai, noen som kan hjelpe?

Skrevet

Da kan du prøve å installere internet explorer 8 betaen (kan lastes ned herfra). Det kan hende det hjelper, men det er ikke sikkert. Hvis det ikke hjelper har jeg ingen andre forslag enn å kjøre en repair installasjon av vista.

Skrevet
Da kan du prøve å installere internet explorer 8 betaen (kan lastes ned herfra). Det kan hende det hjelper, men det er ikke sikkert. Hvis det ikke hjelper har jeg ingen andre forslag enn å kjøre en repair installasjon av vista.

Det er ein av dei problema som er så vanskelige. Det går ikkje ann og opna ein minnepinne eingong. Det går ann og lagra eit office program, fordi han finn minnepinnen og kan opna gjennom officee. Men eg kan godt kjøre windows repair vis du kan guide meg litt gjennom det. Kan du det?

Skrevet (endret)
Prøv denne guidenhttp://support.microsoft.com/kb/936212. Det krever dog at du har windows dvd'en tilgjengelig.

Det har eg ikkje, men mykje tyder på at det er snakk om virus. Det fordi den funskjonen der du gjennopretter pc-en som ligg lagra på dataen er deaktivert eller virkar ikkje. Derfor har eg ikkje nokon sjans til og reininstalere han heller. Har du nokon forslag til eg då kan gjer????

Endret av Sigurdl
Skrevet
Prøv denne guidenhttp://support.microsoft.com/kb/936212. Det krever dog at du har windows dvd'en tilgjengelig.

Det har eg ikkje, men mykje tyder på at det er snakk om virus. Det fordi den funskjonen der du gjennopretter pc-en som ligg lagra på dataen er deaktivert eller virkar ikkje. Derfor har eg ikkje nokon sjans til og reininstalere han heller. Har du nokon forslag til eg då kan gjer????

Hvorfor i alle dager er det slik, forstår mindre og mindre av det der???

post-178781-1237243849_thumb.jpg

Skrevet

Trur eg skal få det til nå, resetter maskina med Acer sin alt+f10. Mange takk til deg phsyco som har tatt din tid til hjelp. Ekstremt til hjelp for mange dette her forumet.:D:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...