Gå til innhold

Amilo Notebook sa3650 vs sa 3655


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har vært på jakt etter en lett pc med alt av det man ønsker av en pc. Når jeg kom over AMILO NOTEBOOK SA 3650 følte jeg at jeg hadde funnet den pcen jeg ville ha.

 

Er det noen som har erfaringer med Amilo Notebook sa3650 eller 3655?

- Hvem burde jeg i så fall velge?

- Pros and cons

- Hvorfor er det så få som har snakket om den, eller testet den, i Norge?

Endret av Amothz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har du ikke forstått det i det hele tatt. Overføring er ikke noen flaskehals, og man for de 100% man betalte for.

 

Du kan spille Crysis på high med OK framrates. Flaskehalsen er prossesoren, men det er ikke noe særlig ifølge noen folk her.

 

Ok, det høres jo egentlig veldig bra ut. Har pcen blitt gjennomgått på en god måte i noen andre tråder?

 

Av det du har hørt om pcen. Ville du valgt den, fremfor andre pcer i samme kategori? Sagt med andre ord, er det en god løsning? Er det slik at det kun er denne modellen, og ingen av de andre modellene til FS, som er tilpasset boosteren?

 

Takk for gode kommentarer!

Lenke til kommentar
Da har du ikke forstått det i det hele tatt. Overføring er ikke noen flaskehals, og man for de 100% man betalte for.

 

Du kan spille Crysis på high med OK framrates. Flaskehalsen er prossesoren, men det er ikke noe særlig ifølge noen folk her.

 

Ok, det høres jo egentlig veldig bra ut. Har pcen blitt gjennomgått på en god måte i noen andre tråder?

 

Av det du har hørt om pcen. Ville du valgt den, fremfor andre pcer i samme kategori? Sagt med andre ord, er det en god løsning? Er det slik at det kun er denne modellen, og ingen av de andre modellene til FS, som er tilpasset boosteren?

 

Takk for gode kommentarer!

 

Jeg lagde en kort tråd, men det var ingenting spesielt der. Her er en god annmeldelse: http://www.notebookcheck.net/Review-FSC-Am...er.13484.0.html. Men disse folkene hadde en bedre prossesor en man får her i Norge.

Uansett, ja, jeg ville valgt den hvis jeg skulle ha en 13 tommer. Den er jo tross alt totalt dominerende på 13,3'' markedet når vi snakker om graffik. Men jeg kjøpte heller KHLB2en fra multicom. Bedre prossesor, og et sammenlignbart graffik kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...