Exozza Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hei folkens, jeg spiller ikke Habbo, men spilte det for leeenge siden Fant nettopp ut at jeg hadde mange bra møbler på kontoen min, men lurer på hvor mye dem er verdt i virkelige penger. Har tenkt å selge dem veldig billig btw Endret 12. mars 2009 av Exozza
DeQu Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Hei folkens, jeg spiller ikke Habbo, men spilte det for leeenge siden Fant nettopp ut at jeg hadde mange bra møbler på kontoen min, men lurer på hvor mye dem er verdt i virkelige penger. Har tenkt å selge dem veldig billig btw er vell verdt rundt 1000 lappen eller mer. Men ingen som gir noe særlig for habbo brukere.
Exozza Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Skrevet 12. mars 2009 Verdt ca 1000 kr? ;o Jeg spiller ikke, så jeg vil bare tjene litt kjappe penger og bli kvitt det Kan godt selge for 300-400 jeg.
DeQu Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Verdt ca 1000 kr? ;o Jeg spiller ikke, så jeg vil bare tjene litt kjappe penger og bli kvitt det Kan godt selge for 300-400 jeg. Ja, men da må du finne noen som handler da Problem nr 2 ^^ Jeg handler værtfall ikke, er såkalt "søkkrik" på habbo, men har som deg ingen kjøper, så de blir bare stående å samle støv:P
Exozza Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 Brukere på .com, co.uk, .au og lignende selger hele tiden, slik burde det vært her også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå