spesseh Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Hei, Har en laptop jeg fikk av en venn som ikke har cd/dvd. Derfor lurer jeg på hvordan jeg skal klare å installere windows på den. Jeg klarte å installere Ubuntu via USB drive, men har ingen anelse om hvordan jeg skal få windows inn. Noen forslag?
-Tommy Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Installere Windows XP fra minnepenn. Du kan også sjekke ut youtube og bare søke på "xp install usb", du finner da flere guider, dog på engelsk.
spesseh Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 Installere Windows XP fra minnepenn. Du kan også sjekke ut youtube og bare søke på "xp install usb", du finner da flere guider, dog på engelsk. Jeg fikk det til! Brukte denne oppskriften: http://www.vandomburg.net/installing-windows-xp-from-usb/
wiberos Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Man trenger ikke lenger alt det der, etter min menning. Man kan få WinPE (vista) direkte fra microsoft nå, som støtter usb. Man booter fra den og resten blir å bruke winnt32.exe, som har alltid vært der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå