Gå til innhold

musikktelefon til under 2k! W350i, W595, andre merker?


Anbefalte innlegg

hei!

 

ser etter en mobiltelefon mellom 1-2000kr (åpen og uten abb) som hovedsakelig skal brukes til å høre på musikk. han som skal ha den hadde fra før en W980 men mistet den, og har ikke råd til å bruke mer enn ca 2k på ny. har sett på W350i og W595, antar at noe av utstyret til 980 passer til desse? og slik jeg har forstått kan man kjøpe 4gb minne til begge, muligens også 8gb til W595?

 

hvordan er andre merker (nokia, samsung?) i forhold til W-serien på musikkfronten? er det noen alternativer jeg bør se på? den forrige musikktelefontesten jeg googlet var fra 2007 så den var litt gått ut på dato..

 

på forhånd takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil nå si at den beste telefonen du kan få til rundt den prisen er vel w595! i tillegg til at den er det nærmeste du kommer den tidligere mobilen, så kan du bruke alt av utstyr som du har liggende :)

Av andre merker er det vel forholdsvis tynt, eneste jeg har i tankene er nokia 5310, blir noe av det samme, men da har du et litt dårligere kamera, og kortere batteritid. Til gjengjeld får du noe "nytt" (i forhold til at du har hatt SE), minijack utgang og at utformingen er både tynnere og mindre =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...