Rescue me Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Begynner å bli lei av å vente fant jeg ut. Kan vi starte i dag/morgen?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 ok, da er det foreløpig slik med 4 stemmer igjen. 2 united provinces 3 maratha confederacy 1 prussia
qollies Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Vi skulle ikke ha lagd en tidssfrist da, at en må bestemme seg innen fks i morgen eller overmorgen visst ikke blir ikke stemmen talt med? Slik at vi kan komme i gang snart
Madeo Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Stemmen min går til United provinces vi snakker VH/VH? eller H/H?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 VH/VH, men vi kan godt stemme på det også men da vil ting ta enda lengre tid. 3 stemmer igjen da!!!! Siste frist for å stemme er imorgen. så kom igjen. Magicgunnar du kan også stemme. så jeg regner med deg. Det står mellom UP og MC her med 3 votes to go. 3 united provinces 3 maratha confederacy 1 prussia
magicgunnar Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Magicgunnar du kan også stemme. så jeg regner med deg. Det står mellom UP og MC her med 3 votes to go. Hvis jeg skal stemme så blir det VH/VH og Maratha Confederacy, jeg liker slike spill hvor man er litt presset og sliter med å holde hodet over vannet, men det er jo vanskelig å vurdere hvilken faction som er vanskeligst. Siste patch fikset ikke spillet mitt, så jeg må antakelig vente 4 uker til neste oppdatering. Men for å bli med på dette successionspillet satser jeg på å dra hjem til broren min og spille på hans maskin en helg eller noe Edit: Foreslår også at den som stemte Prussia kan endre stemme om vedkommende vil. Endret 27. mars 2009 av magicgunnar
Rescue me Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Edit: Foreslår også at den som stemte Prussia kan endre stemme om vedkommende vil. Så det skal ta enda lengre tid å komme i gang? Jeg vil at vi starter i dag .
LaviX Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Enig vi må starte snart, men skal vi sette opp en spilleliste eller tar vi det sånn som personene slang seg på?
qollies Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Så gjennom tråden, er det ikke egentlig: Prussia: 1 stemme Maratha: 4 stemmer United Provinces: 4 stemmer SÅ da mangler det bare 1, visst jeg har telt rett nå da.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Ok ender stemminga nå med maratha confederacy. Hvem vil starte?
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Jeg kan være andre eller tredjemann. Helst nr. 2 kanskje? Skal vi si at hver person har en uke på å fullføre sin runde eller blir det for liten tid? Lag en tråd for aar og bilder så kan vi diskutere i denne
qollies Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Burde få mindre enn en uke, 5 dager kanskje? Jeg kan godt tenke meg å være 2-4 mann om mulig? Best å bare sette opp en liste eller noe sånt. Stemmer for at Kron begynner. Endret 27. mars 2009 av Fleskeklumpen
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Det er nok ikke alle som har til å spille ferdig sin runde på 5 dager. Spesielt ikke nå som det snart er tentamner og sånt.
saladin89 Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) ganske jævlig tåpelig å snakke om tentamenter nå. De fleste som går på skole eller universitet har eksamen eller tentamener de må gjøre. Jeg har eksamen 20 mai. Forskjellige folk kommer til å ha tentamener/eksamener helt til sommerferien. 5 dager er nok, tentamener er jo piece of cake, blir verre når du blir eldre(ikke for å virke nedlatende her, men videregående går jo fint ikke sant...) De som klager over at de ikke har tid burde jo strengt tatt ikke meldt seg på... Endret 27. mars 2009 av saladin89
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 5 dager bør være nok, 10 år i spillet er ikke lange tida egentlig med spilling. da begynner jeg da. Fra og med lørdag så tenker jeg at jeg blir ferdig på søndag. Sindre nummer 2 etter ønske om det. Fleskeklumpen nr.3. Førstemann til mølla prinsippet her om hvilken spillenummer man vil være.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Lykke til hvis dere tror at alle kan klare å spille ferdig på 5 dager. Da tror jeg ikke dere har vært med på ett succesion her før.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Lykke til hvis dere tror at alle kan klare å spille ferdig på 5 dager. Da tror jeg ikke dere har vært med på ett succesion her før. Javel? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670070 Her hadde man kun 2 dager til rådighet og etter hva jeg vet så gikk det ganske bra. Eller hva sier du TSP?
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Jeg var med på en annen senere og da endte det opp med at noen brukte 3 uker eller noe sånt også ble vi ikke ferdig til slutt. Hadde samme regler som den du linket til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå