Gå til innhold

Reciever til Klipsch F-3.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Den vil greie å drive settet helt greit. Høyttalerne er veldig lettdrevne og receiveren kan jeg umulig tenke får problemer. Allikevel er det bedre jo mer effekt høyttalerne får, men sånn er det alltid. ;)

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg Klipsch F-3 http://avshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10506875;c:100186

Samt Klipsch Synergy SUB12 ,Klipsch Synergy C3 og Klipsch Synergy S3 .

Ser at ONKYO TX-SR606 går billig om dagen! Vil denne klare å drive dette bra? Eventuelt noe annet å anbefale?

 

 

Jeg vil anbefale deg å ta deg en tur innom Hi-Fi klubben om dagen, mange fine tilbud, er du ute etter ren og bra lyd så se på linken under, denne burde klare det fint.

 

Forsterker 5 x 80 strømsterke watt i 8 ohm ser kanskje ikke så imponerende ut, men når du måler effekten på samme måte som andre produsenter gjør, stiger tallet til 5 x 110 watt! Forskjellen er at NAD oppgir utgangseffekten med full effekt på alle kanaler samtidig, og du kan trygt regne med at det er en grunn til at de andre ikke gjør det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Så kan du spørre deg selv hvor mange ganger i løpet av en film alle kanalene er fullt belastet samtidig. Det skjer aldri. Dermed kan måleresultatene til andre produsenter være vel så riktig. Jeg sier ikke at den ikke er mer strømsterk, bare at maks belastning i alle kanaler er et måltall som muligens blir brukt til å prøve å gjøre seg bedre enn andre produsenter, selv om dette er langt fra tilfellet. NAD-receiveren du linker til har ikke støtte for de nyeste HD-formatene, noe som er en stor ulempe i disse dager.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...