aleksander_sk Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Megastore er en svensk nettbutikk (megastore.se), men de har også en norsk side megastorenorge.no, er det noen som vet om de har lager i Norge og sender ut derfra? Er ikke interessert i toll om jeg bestiller spill derfra.
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Bestiller du fra en norsk nettbutikk skal du ikke behøve å bekymre deg for toll, selv om de sender fra fjernlager. Flere norske butikker gjøre dette. CDON gjør det blant annet, hvis jeg ikke husker helt feil. Og vi betaler jo ikke toll når vi bestiller derfra. Endret 8. mars 2009 av Mimir
frankhaugen Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Megastore er en svensk nettbutikk (megastore.se), men de har også en norsk side megastorenorge.no, er det noen som vet om de har lager i Norge og sender ut derfra? Er ikke interessert i toll om jeg bestiller spill derfra. Megastor holder til i Kristiansand så toll er null problem, men de er svindyre sammenlignet med konkurrentene: GAME; Gamestop; Gamezone. -frank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå