Gå til innhold

BK: Når klokkene ringer


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Våren er snart her og disse klosterklokkene dukket opp i hagen, det første er med blender 1.4 og veldig smal dybdeskarphet, det andre har litt større dybdeskarphet. Det første er også tatt i sollys, det andre når det blei overskya. Tatt med en Canon 50D (som jeg hentet på posten idag!) og Sigma 50/1.4.

 

All kritikk mottas med takk.

 

Hilsen,

LG

post-180791-1236437521_thumb.jpg

post-180791-1236437551_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om fokuset sitter litt forran klokken til venstre syns jeg dette var den beste versjonen.

Ja, nå er det snart vår igjen :)

Fin stemning, og egentlig liker jeg DOF'en -og at du ikke har truffet helt med fokus.

Like før...våren er i fult utspring. -I alle fall for oss på sør, og vest-landet.

Lenke til kommentar
Selv om fokuset sitter litt forran klokken til venstre syns jeg dette var den beste versjonen.

Ja, nå er det snart vår igjen :)

Fin stemning, og egentlig liker jeg DOF'en -og at du ikke har truffet helt med fokus.

Like før...våren er i fult utspring. -I alle fall for oss på sør, og vest-landet.

dette er tatt på sør-vest landet (stavanger)

 

får jobbe litt med fokussetting, brukte midtpunktet til å låse fokus og så vippet kameraet etterpå, og det kan være nok til at fokuset ikke sitter. Får prøve i morgen (hvis det ikke regner) og bruke en av de andre fokuspunktene og la fokuspunketet være på klokken når jeg tar bildet.

 

Tusen takk for tilbakemeldingene!

 

LG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...