Cpt. Abusive Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg lasta ned skins til CT og T og nå kommer dette opp når jeg skal connecte til en server: Disconnected Server is enforcing consistency for this file: models\player\t_arctic.mdl hadde samme problemet på guerilla først, men jeg klarte å fikse det, vet ikke hvordan. tror nok jeg har det på alle folka. kan noen hjelpe meg?
Lapp1 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Fins det ikke en command for consistency da? sv_consistency 0 ellerno. Kan huske å ha lest det på forumet en plass. Kan ikke teste da jeg ikke har CS;S lengre. ( Mistet passord)
Cpt. Abusive Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 yay jeg fiksa det, bare sletta de filene (t_arctic.mdl, t_guerilla.mdl osv)
Jooakim Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Moralen er: Spill med de modeller, skins, teksturer, lyder og det du har fått utlevert.
Cpt. Abusive Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Skrevet 10. mars 2009 haha men de skinsa var så tøffe, de hadde partyhatter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå