Gå til innhold

PSU uten vifte..?


Choo

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et suntek th656 kabinett, og jeg lurer litt på om ikke psu vifta er gåen, går det bra om jeg bruker den fordi? Eller er den vifta livs viktig?

Noen som vet hva som kan være galt foresten? Det var ikke noe plass og koble til psu fan så jeg satsa på den starta auto når dataen ble slått på men? + at kan det hende den ikke går fordi det ikker er varm nok? Siden den regulerer seg selv etter varmen..?

 

mvh

André.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller er den vifta livs viktig?

 

Tja, det værste som kan skje er vel at Pc'en tar fyr, ilden sprer til gardiner og tepper, tapeten begynner å skille ut giftige stoffer og du blir kvalt i søvne. 15 minutter senere raser taket sammen, og foreldrene dine sin seng ramler ned i flammehavet.

 

Så, neida det går br.....nei, vent...jo da ER den jo livsviktig! Huffda... :wink:

 

Ikke gå fra PC'en er vel moralen. Sjekk om den blir grisevarm. Mulig viften begynner å gå når temperaturen blir høy nok.

Lenke til kommentar

først og fremst, du har kjøpt deg suntek kabinett :o

De har ELENDIG airflow med plass til hele 1 vifte i tillegg til PSU. Dessuten er det ikke et kabinett som går an å modde noe særlig på heller pga materialet det er laget av. Etter min mening virker suntek kabinettene mest som en billig mac-etterligning.

 

jaja, nok om mitt hat overfor suntek kabinetter. Du BØR ha en vifte i PSU. Som han første så humoristisk sa, kan det faktisk begynne å brenne...

 

Foreslår at du skaffer deg en ny vifte som du kan sette inni.

Lenke til kommentar

oki:D

Jeg tror heldigvis jeg slipper skrekkscennarioet som morroklompen kom med, fant ut at psu vifta snurra og gikk den, alle vennene min så det, bare ikke jeg, og når det begynte og bli litt varmt i rommet kjente jeg lufta komme ut:D

Den var bare så stille i forhold til min gammle:D

 

Åja, det er plass til 2 vifter, ei 92mm i baken og ei 80mm til og kjøle hardisk og dra inn litt luft i front, men dårlig airflow, JA! :)

 

MvH

André.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...