SargatH Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hei, jeg har greid å rote vekk manualen med cd-keyene til battlefield 2 er det mulig å finne CD-keyen til det spillet når jeg har hatt det installert, men senere slettet? Det ligger fortsatt i startmenyen da, men går ikke ann å trykke på det.. kommer bare opp sånn søke greier hehe. Ligger det på dataen en plass eller noe?
southparkman Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hvis du bare slettet filene og ikke brukte uninstalleren kan det ligge i registeret. Hvis du googler litt på dette får du nok noen resultater.
Joney Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hei, jeg har greid å rote vekk manualen med cd-keyene til battlefield 2 er det mulig å finne CD-keyen til det spillet når jeg har hatt det installert, men senere slettet? Det ligger fortsatt i startmenyen da, men går ikke ann å trykke på det.. kommer bare opp sånn søke greier hehe. Ligger det på dataen en plass eller noe? Ettersom du tydelighvis har bare har sletta mappa, og ikke har avinstallert, så kan du være heldig hvis CD-key -en ligger i registeret en eller annen plass.. men da får du lete skjøl, mest sannsynlig vil den også være skrevet binært eller i HEX. Start -> kjør -> "regedit" Men ikke rot med noe du ikke har peiling på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå