Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir usikker på å forsette når eg først finne meg ei dame.


Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker gutt

Heisann alle sammen .

 

Som emne tittelen seier, så blir eg usikker når eg først finne meg ei dame.

 

La meg forklare.

 

Før vinterferien, hadde eg fått bra kontakt med ei jente i klassen og eg hadde lyst på noko meir. Helga før vinterferien var vi ute å drakk og endte opp med ein del klining. I Vinterferien så såg vi film og ein ting førte til det andre.

Problemet med meg er at eg vart usikker, og vil finne meg ei jente som er penare. Ho jenta i klassen er pen, men eg vil ha noko betre og dermed blir eg usikker. Ho jenta i klassen har personlighet. Kjempe grei å prate med , open og eg liker ho godt fordi ho tørr å vere seg sjølv, og det er akkurat sånn eg liker at jenter skal ver. Ho er ho pen, men eg vil ha penare, det er det som er problemet med meg...

 

Kva kan eg gjere for å bli mindre overfladisk og heller sette pris på verdier som hun har ?

Nokon tips?

 

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld for å si det, men LOL for en holdning du har :p "finne noen penere..." liksom, det kan godt henne at du gjør det. Eller nei, du kommer til å gjøre det, men hva med å begynne på den siden som virkelig betyr noe i lengden? Innsiden.

Om hun er slik som du beskriver henne og har en god personlighet + en nogenlunde god look, så hva er problemet? Du må bare si det til deg selv om og om igjen at det er en direkte teit holdning å tenke slik...

Lenke til kommentar

Om du mener det helt seriøst når du sier at hun er ei jente med personlighet, er åpen og tør å være seg sjøl. Og du i neste setning like seriøst påstår at du vil ha noen penere. Da håper jeg virkelig ikke du roter mer med denne jenta, fordi hun høres så absolutt som ei jente som fortjener en som ikke tenker slik som deg.

Lenke til kommentar

Hahaha, brutal_mann og brutal_kvinne. Det var nytt for meg.

 

Men ellers, klarer du å få noen finere? Det kommer alltid noe nytt. Uansett om du hadde den fineste damen på jord [insert kjendis her] så ville det alltid kommet noen som var finere.

Cleopatra, Afrodite, Frøya, marilyn monroe og noen som er veldig fine nå.

 

Så uansett om du finner en jente kompissene dine vil ronke mer til er det alltid en annen du kunne ønske du hadde hatt istedet. *

Tenk deg om, man har ikke kjærester for å pule. Man gjør det for man vil dele livet sitt med den personen resten av livet. Om man ikke ser det i den personen er det lite vits.

 

*Gjelder jo selvfølgelig ang tankegangen hans og ikke mennesker generelt.

Lenke til kommentar
Heisann alle sammen .

 

Som emne tittelen seier, så blir eg usikker når eg først finne meg ei dame.

 

La meg forklare.

 

Før vinterferien, hadde eg fått bra kontakt med ei jente i klassen og eg hadde lyst på noko meir. Helga før vinterferien var vi ute å drakk og endte opp med ein del klining. I Vinterferien så såg vi film og ein ting førte til det andre.

Problemet med meg er at eg vart usikker, og vil finne meg ei jente som er penare. Ho jenta i klassen er pen, men eg vil ha noko betre og dermed blir eg usikker. Ho jenta i klassen har personlighet. Kjempe grei å prate med , open og eg liker ho godt fordi ho tørr å vere seg sjølv, og det er akkurat sånn eg liker at jenter skal ver. Ho er ho pen, men eg vil ha penare, det er det som er problemet med meg...

 

Kva kan eg gjere for å bli mindre overfladisk og heller sette pris på verdier som hun har ?

Nokon tips?

 

Tusen takk for svar.

 

Jeg skjønner situasjonen. Det er litt sånn med meg og, har lyst til å stadig "heve statusen". Men tror det gjelder å ikke sage av greina man sitter på, heller tvert i mot. Du bør være glad i kjæresten din og takknemlig for at dere har funnet hverandre.

Lenke til kommentar

Så snart du finner en som er penere så vil du oppdage hva hun nye mangler, og da vil du se etter en som er morsommere/smartere/flinkere til å få beina bak hodet. Du må holde på med denne jenten til du forelsker deg eller innser at du ikke kommer til å forelske deg i henne, og i så fall finner du en ny.

 

Jenten du til slutt faller for blir ikke den mest perfekte jenten, men hun blir bra for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...