Titanica Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hei, Finnes det en slags VGA-splitter med "han" i alle endene som man kan bruke for å sende bilde fra laptop til både projektor og tv-skjerm samtidig? Eller er dette ikke-eksisterende/umulig, slik at jeg må ha to laptoper?
avo Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hei, Finnes det en slags VGA-splitter med "han" i alle endene som man kan bruke for å sende bilde fra laptop til både projektor og tv-skjerm samtidig? Eller er dette ikke-eksisterende/umulig, slik at jeg må ha to laptoper? Om du skal få til dette må du enten ha en VGA ditribusjonsforsterker, eller et ekstra skjermkort. Alternativt kan du muligens sløyfe signalet gjennom TV eller prosjektør om de gir signal ut også, men jeg tviler på at det fungerer på VGA.
Titanica Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Hei, Finnes det en slags VGA-splitter med "han" i alle endene som man kan bruke for å sende bilde fra laptop til både projektor og tv-skjerm samtidig? Eller er dette ikke-eksisterende/umulig, slik at jeg må ha to laptoper? Om du skal få til dette må du enten ha en VGA ditribusjonsforsterker, eller et ekstra skjermkort. Alternativt kan du muligens sløyfe signalet gjennom TV eller prosjektør om de gir signal ut også, men jeg tviler på at det fungerer på VGA. Ok. Takk for svar. Hvis jeg heller bruker en laptop som har både VGA- og HDMI-utgang, så kan den sende til to skjermer samtidig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå