Gå til innhold

3.5mm mini jack overgang til kp500


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe LG telefonen KP500. Synes den ser veldig grei ut til en billig penge.

Men det eneste jeg savner på den er en 3.5mm jack eller i det minste en overgang til det.

 

Jeg har kikket litt rundt men finner ingen slike overganger.

Noen som vet hvor man kan få tak i det? Hvis det i det hele tatt er mulig :ermm:

 

mvh. Eirik Korvald

Endret av ekorvald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe LG telefonen KP500. Synes den ser veldig grei ut til en billig penge.

Men det eneste jeg savner på den er en 3.5mm jack eller i det minste en overgang til det.

 

Jeg har kikket litt rundt men finner ingen slike overganger.

Noen som vet hvor man kan få tak i det? Hvis det i det hele tatt er mulig :ermm:

 

mvh. Eirik Korvald

 


http://www.mytrendyphone.no/shop/lg-kg800-ke970-12500p.html

Her er overgang fra LG til 3.5 minijack. Det står ikke at den passer til KP500 men siden den har standard LG overgang, så skal den fungere :). skal bestille den i dag eller i morgen tenkte jeg, siden siden headsettet til KP500 ikke var så veldig behagelig å bruke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe LG telefonen KP500. Synes den ser veldig grei ut til en billig penge.

Men det eneste jeg savner på den er en 3.5mm jack eller i det minste en overgang til det.

 

Jeg har kikket litt rundt men finner ingen slike overganger.

Noen som vet hvor man kan få tak i det? Hvis det i det hele tatt er mulig :ermm:

 

mvh. Eirik Korvald

 


http://www.mytrendyphone.no/shop/lg-kg800-ke970-12500p.html

Her er overgang fra LG til 3.5 minijack. Det står ikke at den passer til KP500 men siden den har standard LG overgang, så skal den fungere :). skal bestille den i dag eller i morgen tenkte jeg, siden siden headsettet til KP500 ikke var så veldig behagelig å bruke.

 

Heisan :) jeg vurderer også å kjøpe LG KP500, og jeg lurer på om den minijacken du har en link til her.. fungerer? jeg trenger også råd om telefonen er god å skrive på.

vær så snill å svar meg :) Katharina.

Endret av crazybananas
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe LG telefonen KP500. Synes den ser veldig grei ut til en billig penge.

Men det eneste jeg savner på den er en 3.5mm jack eller i det minste en overgang til det.

 

Jeg har kikket litt rundt men finner ingen slike overganger.

Noen som vet hvor man kan få tak i det? Hvis det i det hele tatt er mulig :ermm:

 

mvh. Eirik Korvald

 


http://www.mytrendyphone.no/shop/lg-kg800-ke970-12500p.html

Her er overgang fra LG til 3.5 minijack. Det står ikke at den passer til KP500 men siden den har standard LG overgang, så skal den fungere :). skal bestille den i dag eller i morgen tenkte jeg, siden siden headsettet til KP500 ikke var så veldig behagelig å bruke.

 

Heisan :) jeg vurderer også å kjøpe LG KP500, og jeg lurer på om den minijacken du har en link til her.. fungerer? jeg trenger også råd om telefonen er god å skrive på.

vær så snill å svar meg :) Katharina.

 

Jeg kjøpte den adapteren og den virker ikke:( Telefonen er grei å skrive på, men det er selvsagt litt uvant med touch i starten. Mobilen har forøvrig ikke smileys... Jeg ville ikke kjøpt denne telefonen hvis jeg var deg. Den er ufatterlig treig. Tok tiden fra jeg trykket på musikk-knappen og til spilleren åpnet seg, det tok over et minutt og mens du venter kan du heller ikke trykke på noen andre knapper, bare vente. Samme gjelder når du skal inn på galleri. Det tok "bare" 30 sekunder. Det høres kanskje ikke så ille ut, men det blir irriterende i lengden, for du kan som nevnt ikke gjøre annet enn å ja, vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...