maXini Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Vel, Skole PC-en min har oppført seg rar i det siste. Hvis jeg skal sitte på nettet, så vil den ikke gå inn på nettsider. Det står at den er tilkoblet, men likevel vil den ikke gå på nett. Restart av pc-en funker heller ikke. Har sjekket proxy instillinger og sånt, alt er ok, men den vil ikke bare gå på nett. Dette skjer omtrent hver morgen. Kan hende noen ganger om jeg blir litt inaktiv på pc-en, må jeg restarte Pc-en for å komme på nett. Jeg sitter og spiller et spill (Drift City). Jeg så at noen skrev til meg på msn, så da jeg skulle sjekke hvem det var, fikk PC-en plutselig Bluescreen, og den ble restarta. Jeg har også oppdaget mange virus, som jeg ikke får fjernet. Jeg bruker Symantec Antivirus. Noen som vet hvorfor dette skjer evt. hjelpe meg med det? Takker for svar!
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Det første ég ville gjort var å endre emnetittel til noko meir beskrivande.. Uansett så trur eg nok det beste er å innstalere på nytt - dei som er frelste av å innstalere anti-spyware programmer og virusdreparar kan gjere det for meg, men eg trur ikkje det virker i det lange løp. Det er grett å få ein ny start uansett - fekk du ikkje med ein recovery cd? Du kan eventuelt ta ein prat med IT-ansvarleg på skulen å høyre om han har tips, eventuelt kan hjelpe deg om maskinen er skulen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå