nismo3 Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 skjermkortet starter ikkje på bærbar pc'n min, en Packard bell easynote R9201 D. når eg går inni enhetsbehandlig står der feil kode 10 på skjermkort. Når pc'n er kald starter den normalt og alt virker, men etter ei stond når den bli varmer blir skjermen plutslig svar ei lita stond, og so blir den normal igjen etter på., når dette har holdt på i noen minutter blir skjermen svart for godt. Da må eg starte den på nytt og da ser skjermen ut som det er i sikkerhetsmodus( men er ikkje de) i tilegg til at det er mange farga striper over skjermen og slikt og alle ikon og ruter er veldig store, samt at skjermoppløysning står på de laveste, og går heller ikkje å forandre. Når eg går inni bios er der kun masse tall og bokstaver, altso berre rot.. Har prøvd å innstalere nye drivere med fungerer fortsatt ikkje, skjemkorter er et intel geforce go 6400. Noken som har peil på kva som kan ver feil, eller om skjermkortet er heilt deffekt??
umarex Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) skjermkortet starter ikkje på bærbar pc'n min, en Packard bell easynote R9201 D.når eg går inni enhetsbehandlig står der feil kode 10 på skjermkort. Når pc'n er kald starter den normalt og alt virker, men etter ei stond når den bli varmer blir skjermen plutslig svar ei lita stond, og so blir den normal igjen etter på., når dette har holdt på i noen minutter blir skjermen svart for godt. Da må eg starte den på nytt og da ser skjermen ut som det er i sikkerhetsmodus( men er ikkje de) i tilegg til at det er mange farga striper over skjermen og slikt og alle ikon og ruter er veldig store, samt at skjermoppløysning står på de laveste, og går heller ikkje å forandre. Når eg går inni bios er der kun masse tall og bokstaver, altso berre rot.. Har prøvd å innstalere nye drivere med fungerer fortsatt ikkje, skjemkorter er et intel geforce go 6400. Noken som har peil på kva som kan ver feil, eller om skjermkortet er heilt deffekt?? står den på et underlag som absorberer varme ? PC-en kan være for varm.. og prøv og instaler nye drivere Nvidia. Endret 1. mars 2009 av umarex
nismo3 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 pc'n står berre på et vanlig bord uten duk, so skulle ikkje vere noke problem. har prøvd å innstalere nye drivere, men fortsatt samme problem. Pc'n fekk problemet plutslig på tirsdag, har aldri vert noke problem med det før, den er ca 3.5år gammal..
cenai2k Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 spinner vifta på skjermkortet i det hele tatt? Kan du ha blitt infisert av ett virus som stopper viftene i maskinen din ?
nismo3 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 om vifta til skjemkortet fungerer veit eg ikkje(må vell opne opp får å sjå de??) men hoved vifta går som vanlig. Tok en virus scan når problemet dukka opp, men fann ikkje noke gale..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå