Gå til innhold

Koss porta pro garanti og spaceworld


Tor Tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha brukt headsettet i ca en måned knakk holderen til høytaleren (den svarte delen). Da jeg kom på spaceword fikk jeg beskjed om at garantien KUN dekket PRODUKSJONSFEIL og ikke noe annet... Men da jeg kjøpte headsettet fikk jeg beskjed at hvis det knakk eller på noen annen måte ble ødelagt så var det bare å levere det inn og få nytt... Jeg spurte hyggelig om det var noen måte jeg kunne få fiksa det, da lo han å sa at eneste måten jeg kunne fikse det på var å kjøpe nytt... Jeg er dritt lei løgn og dritt fra alle som jobber innen salg og såkalt service! Noen som vet hvordan jeg kan få fiksa headsettet mitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er klar over hva garantien går ut på, men selgeren lovte meg en garanti som dekket alt, og når jeg kommer tilbake senere så ler han av meg.

Spaceworld strømmen sender et nytt headsett til meg i posten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...