Gå til innhold

[Løst]Spørsmål rundt nedlasting av spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si jeg har kjøpt og eier ett spill men ødelegger cd'en.

Kan jeg da (i teorien) bli "tatt" for å laste ned en piratversjon av spillet, så lenge jeg kan bevise at jeg eier en ødelagt kopi av spillet?

Eller er det da meningen at jeg skal bruke penger på å kjøpe meg ny kopi av spillet?

Nå er det jo få som blir tatt for dette uansett da, men hvordan er "reglene" her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper lite. Jeg eier en ødelagt kopi av ett spill, kontaktet først leverandør, ble henvist til utgiver, som igjen ga meg svar at det sannsynligvis var min feil at det teite collectors edition coveret med alt for stor "tapp" som holder dvd'en hadde laget sprekker i dvd'en når jeg skulle putte den pent tilbake. Og at de ikke kunne drive å erstatte alle spill som ble ødelagt.

Sukk, jeg får vel betale nye 599 for et spill jeg allerede har betalt for =/ sure penger.

Skrevet
de har ingen rett til å ta deg for de da for du eiger alerede spille

jo fordi du kjøpte èn KOPI, du kan ikke laste ned noen andre sin kopi, det som er poenget, du eier bare CDen med en cd-key som en slags bonus, det er den fysiske CDen du eier, du eier ingen rett til utallige kopier. det som er så lame.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
de har ingen rett til å ta deg for de da for du eiger alerede spille

jo fordi du kjøpte èn KOPI, du kan ikke laste ned noen andre sin kopi, det som er poenget, du eier bare CDen med en cd-key som en slags bonus, det er den fysiske CDen du eier, du eier ingen rett til utallige kopier. det som er så lame.

Det er CD-Keyen man betaler for, cd'n er bare for å installere spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...