Anonym5656 Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hei! Skal ha en ny business-aktig mobil. Har sett litt på E71 og noe HTC, qwerty-tastatur frister litt føler jeg. Det jeg trenger er: WLAN God kalenderfunksjon Synkronisering opp mot mac Epost-leser. Helst med støtte for 2 IMAP og 1 exchange Grei batteritid. Orker ikke noe lading hver eneste dag tror jeg. Musikk/media er ikke viktig da jeg har en iPod Classic til det. Noen som har noen tips?
Demantios Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Har E71 synkronisering mot exchange? Trodde bare HTC-telefonene hadde det, men vil ikke anbefale deg det likevel. Windows Mobile går ofte til helvete, tror rundt 40% av telefonene på jobben ender opp med korrupt ROM, og er ikke alltid det lar seg gjøre å flashe den
Anonym5656 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 (endret) Nei ok. Det er jo ikke livsnødvendig med exchange, kan jo bruke web-interfacet i nettleseren eventuelt. Så HTC-telefonene er bare drit? Kjenner en som hadde en P3300, og den virket da ganske stabil. Endret 26. februar 2009 av Gakkakk
ZyberZone Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Har E71 synkronisering mot exchange? Trodde bare HTC-telefonene hadde det, men vil ikke anbefale deg det likevel. Windows Mobile går ofte til helvete, tror rundt 40% av telefonene på jobben ender opp med korrupt ROM, og er ikke alltid det lar seg gjøre å flashe den Nei, finnes flere som støtter exchange, ikke kun HTC (eller windows-mobiler som du tenker på). Om 40% av telefonen 'går til helvete', tror jeg alvorlig talt det er noe feil med brukerne - ikke telefonene. Forøvrig er det litt lettere å anbefale noe om du har en prisklasse kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå