Tazic Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har en skin som jeg har veldig lyst på å bruke, men jeg forstår ikke hvordan jeg får den til å funke. jeg fylte etter det andre folk sa på comments men jeg får det fremdeles ikke til http://www.fpsbanana.com/skins/58639 (johnny Bravo skin ) noen som kan hjelpe som vett hvordan jeg kan få denne skinsen til å funke?
Louigi Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Kan du forklare litt om hva du får til og hva du ikke får til? Har du lest det som står på sida? Har du lest kommentarene nedenfor på sida?
Tazic Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Skrevet 2. mars 2009 Kan du forklare litt om hva du får til og hva du ikke får til? Har du lest det som står på sida? Har du lest kommentarene nedenfor på sida? det er den selve Notepad ++ tingen jeg ikke fortår en ting av jeg får til å legge inn de skinsa som fyller med men ikke den Notepad tingen Har notepad++ altså.
Louigi Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Du må åpne de filene som står på sida i notepad++, og endre på det som står der... Hva er det du ikke får til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå