Tom-Stian Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Hei dere! Jeg og en buddy i gata skal lage en BF2 fragmovie. Det vi skal er å recorde imens vi gamer og så ta ut det beste av gamen. Da skal vi rett og slett klippe ut clips og sette alt sammen in i en film : -) Vet dere om noen gode Record programmer..?? har hørt om ( gamecam ) osv Trenger ett bra film program hvor jeg kan klippe ut deler av det jeg recorda og sette det sammen til en film, og så legge til musikk som passer inn med "blowsn" hvis dere skjønner Tar imot allt av tips : D
Grindal Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Battlerecorder? Se denne filmen, kanskje du får det du trenger her?
Tom-Stian Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 Battlerecorder? Se denne filmen, kanskje du får det du trenger her? Takk skal sjekke det
Tom-Stian Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Skrevet 25. februar 2009 Ja! da har jeg Fraps og Battledirector som jeg skal bruke til bf2.. Nå trenger jeg bare et videoprogram til å lage filmen med =) tips? bør være gratis da eller så kan jeg jo alltids laste ned å bruke crack?
Skjelvgråt Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Vell du burde prøve og få taki fullversjonen av Fraps, deretter et videoredigeringsprogram og så battlerecorder;) Lykke til!
Tom-Stian Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 Probleme mitt nå er det at jeg får ikke til å åpne fraps videoene i battle recorder. Kan være fordi jeg krøller med commands, (demo.recorddemo demo.stoprecording osv. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå