residenevil Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 jeg lurer på hvordan man kan ta pause fra nedlastinga og skru av pcen og fortsette neste dag f.eks. den kan også gjerne fortsette nedlastinga mens pcen er avskrudd. bruker getright til nedlastinger og lurer på om det går å bare trykke på pause også skru av og bare gå inn på programmet og trykke fortsett neste dag. håper dere har noe svar.
mrp89 Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 jeg lurer på hvordan man kan ta pause fra nedlastinga og skru av pcen og fortsette neste dag f.eks. den kan også gjerne fortsette nedlastinga mens pcen er avskrudd. bruker getright til nedlastinger og lurer på om det går å bare trykke på pause også skru av og bare gå inn på programmet og trykke fortsett neste dag. håper dere har noe svar. er ikke kjent med klienten men hvis ikke det er slik så er det helt idiotisk. Når datamaskinen er av er det umulig for komponentene i maskinen å fungere, dermed vil du ikke kunne laste ned da.
residenevil Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 jeg lurer på hvordan man kan ta pause fra nedlastinga og skru av pcen og fortsette neste dag f.eks. den kan også gjerne fortsette nedlastinga mens pcen er avskrudd. bruker getright til nedlastinger og lurer på om det går å bare trykke på pause også skru av og bare gå inn på programmet og trykke fortsett neste dag. håper dere har noe svar. er ikke kjent med klienten men hvis ikke det er slik så er det helt idiotisk. Når datamaskinen er av er det umulig for komponentene i maskinen å fungere, dermed vil du ikke kunne laste ned da. ok leste litt manualer og fant ut dette burde gå og bare skru av pcen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå