amiganostalgia Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 For løpende informasjon om lanseringen : http://twitter.com/quakelive Når siten kommer opp igjen, kan lage deg en konto for å spille : http://beta.quakelive.com/ Det fungerer slik at du har en konto du bruker for å logge deg på selve siten med tilgang til forum, deretter lager man en konto for å spille selve spillet. Håper det var greit nok forklart. Gleder meg =)
TwiiK Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Jeg gledet meg jeg også, men fikk prøvd det nå. For noe balle det var. De har klart å gi oss alt styret med å laste ned og innstallere et spill, samt styret med å spille det gjennom nettleseren. Og de støtter bare windows? Lol, så mye for "play anywhere, play anytime". Jeg slet også med bugs, crasher og flere timer i kø. Da jeg endelig kom inn i spillet og kom meg forbi den tåpelige treningsrunden innså jeg at de har fjernet alt for mye av Quake 3 til at dette er underholdene. Innstallerer mye heller Quake 3 enn å spille dette.
amiganostalgia Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 (endret) Med opptil 350 000 i kø for å laste ned spillet, er det klart det gikk som sirup. Spillet er gratis, mer kapasitet kommer når folk flest har fått lasta det ned og ID har fått noenlunde oversikt over hva de trenger etc. De kjøper ikke inn mer enn de har trengt, hele greia finansieres jo via reklame bannere i spillet.Den tåpelige treningsrunden er nok ett nødvendig onde for å skille nybegynnere fra folk som ikke er det. Det er egentlig bare bra at de har gjort det sånn. linux støtte er på vei btw. Din utakknemlige faen! =) Endret 26. februar 2009 av amiganostalgia
robiwan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Har prøvd å spille Quakelive i to dager og i går natt kom jeg endelig til treningsrunden, fikk vel spilt i 3 minutter før det kræsja og ba meg sjekke firewall settingene mine. Men da måtte jeg ta kvelden. Trur det kan bli bra på sikt og man må huske på at man fotsatt er i beta.
amiganostalgia Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Ja jeg hadde flust med problemer første natta der,men det har blitt bedre de par siste dagene OG det går bare framover. Jeg regner med om innen en uke har folk fått ned spillet, folk flest+ de som har trengt siste oppdateringer,+ folk har fått oppdatert punkbuster - som nylig slapp en ny versjon av PB services, som sist var oppdatert juli ifjor. Spillet har mottatt langt større etterspørsel enn hva ID hadde forespeilet seg, og det er ikke verre enn som så at da går det litt tregt, med mange tusen flere som prøver å komme inn på websiden samtidig. ID benytter anledningen til å skalere sine servere og trafikk fordelingen slik at de matcher det som skal til. Har de for mye til gode av kapasitet, er det penger tapt, og ikke noe spill. Kan ikke klage på gratis produkt og si det er ubrukelig fordi det er litt irritasjonsmomenter i starten av en slik lansering.
tendilenz Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Makan til trøbbel. Har fått gått den treningsrunden, men deretter krasjet det. Tullball - selv om det er gratis.
ukjentbrukergitt Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 gikk veldig greit for meg, gjorde noe annet mens jeg sto i kø, var bare 4000 i kø forsåvidt, gikk ganske kjapt det, spilte i går, var litt fett, litt kaotisk men gøy, men er det bare en bane? eller er det flere?
amiganostalgia Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Nå har de kuttet ut kø systemet, så nå venter vi bare på stats blir aktivert. Blir kjekt det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå