Gå til innhold

The sims 2 - Tjene masse penger uten cheats

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg tjener 10 000 simoleons hver dag, som 1 person uten jobb. Uten å cheate! Les hvordan og del dine tips!

Jeg leter alltid etter nye fantastiske måter å tjene masse masse masse penger i The Sims 2! rett og slett fordi det er kult å ha buksa full av gryn og kunne kjøpe hva du vil.

Jeg har The sims 2 med så og si alle addons.

Jeg har 1 god metode å tjene heaps of money. Det krever the sims open for business addon og ca 15 000-20 000 simoleons i startkapital (det er bare å spare opp, ikke kjøp nye ting til leiligheten din, bare det mest nødvendige)

1. Åpne hjemmebedrift fra telefonen og lag en halvstor brakke ved siden av huset ditt. Den må ha kassa-apparat og toalett.

2. Lås av dørene til huset ditt, så kundene ikke går inn der.

3. Kjøp noen dyre varer (flatskjermer, stereoanlegg, dyre bilder +++) og selg de til average pris.

4. Ansett 3 personer. 1 selger, 1 kassa-arbeider og 1 til å restocke varer.

5. Åpne butikken og slapp av inne i stua. Steng butikken når arbeiderene blir slitne.

6. Gjenta steg 5 i det uendelige. Pass på å få aspiration poeng så du kan kjøpe elixir of life (grønn vanndispenser) og leve evig!

Juster lønnen etterhvert som arbeiderene dine blir bedre slik at de hele tiden er fairly payed eller overpayed. Da mister du de ikke.

Det kan gå litt tregt første uka. Men etterhvert som arbeiderene dine blir bedre og ryktet til butikken stiger vil salget ta av helt. Den viktigste arbeideren du har er selgeren. Har du dårlig råd i starten bør du ansette han og gjøre resten selv (restocking og kassa-arbeid)

Jeg spiller som en singel fyr "arbeidsledig", med en datter som bare går på skole og jeg tjener ca 10 000 simoleons hver dag på den familien! Dette med en liten butikk på tomta mi og 3 arbeidere. Har kjøpt dritstor tomt og bygget meg en luksus villa. Alt uten å cheate :) Heaps of fun!

Likevel ønsker jeg å tjene mer penger, og mer penger...

Har dere noen gode tips til andre måter man kan tjene gode penger på?

Jeg har tidligere laget kennel med 6 katter som alle jobber og topplønn ligger på rundt 900 simoleons pr dag.. jeg har også hatt ett kollektiv med 6 personer der 5 har jobb og den siste skaffer venner. Disse har jeg tjent greit på, men ikke i nærheten av hjemmebedriften min.

Endret av trusefar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...