kompis_25 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 jeg har lastet ned srcds dedikert server for day of defeat source, men jeg kan ikke koble til serveren verken inne i spillet eller ute fra servers-list. hva er galt? jeg finner serveren på lokal games, hamachi ip'en og ekstern ip'en, men når jeg prøver og koble til serveren ute fra servers list så bare blinker gameinfo i 1 sek også bare forsvinner den, men prøver jeg og koble til innenifra spillet så avsluttes spillet og jeg får kun en feilmelding "couldn't allocate any server IP port" hvor ligger feilen, for har CS:S server også, men den kjører jeg helt fint uten problemer, samme med vanlig DOD server som jeg prøvde og laste ned. takker for svar som kommer så fort som mulig for skal på LAN om ikke så lenge og da hadde jeg hatt håp om og kunne tilby og kjøre server for de andre
Jooakim Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Prøv å spesifisér IP-en til serveren i kommandolinjen. +ip xx.xx.xx.xx
kompis_25 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Skrevet 28. februar 2009 nei beklager dette hjalp ikke, så noen som vet om noe annet som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå