Gå til innhold

[Løst]Ny Gaming PC: Toshiba Qosmio x300 vs. Packard Bell Power GX-M-740 NCD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har tenkt å kjøpe meg gaming bærbar pc, og har kommet frem til at disse to vil passe bra:

Toshiba Qosmio X300

Packard Bell Power GX-M-740NCD

Jeg kjøpe på Elkjøp, for har en rabatt-avtale her.

Noen som kan en del om pc som kan gi meg tips om hvilken jeg bør kjøpe ut i fra skjermkortet, minnet, oppløsningen osv?

Jeg vil først å fremst spille GoD 4, Bf2, cs osv. Ikke heftige spill som Crysis.

Kommer også til å brukes til skole, chatting o.l

Noen som også har noen evtuelle erfaringer med en av disse pc'ene?

Takker for alle svar:)

Hilsen Kristian!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Designen har jo også litt å si, men fokuserer på ytelsen :)

Men hvorfor er Packard Bell 1000 kr dyrere? Er det pga den har 640 gb i forhold til 320 gb på Toshibaen?

Hva med skjermkortet? Har ikke noe peiling på sånt selv :p

Skrevet

Jeg hadde gått for Toshiba.. :)

Men jeg skjønner ikke hvorfor du bruker så mye penger p åen maskin hvis du ikke skal spille kraftig gaming?? :hmm:

Min PC kosta 6000 og den kjører crysis på low. Så da burde vel det dekke ditt behov?

Min pc kjører bf o.l lett som en lek :D

Skrevet

Har penger som jeg har spart, + at jeg får de for nærmere 10 000 kr :w00t:

Tenkt jeg skulle kjørt det jeg kjøper på high, og kan hende jeg kjøper meg Crysis.

Disse vil helt klart dekke mine behov og enda mer en det! :)

Men noen som har noe å si på skjermkortene?

Og begrunnelse på hvorfor jeg burde velge Toshiba/Packard Bell hadde vert supert!

• 1 måned senere...
Gjest Slettet+129837
Skrevet (endret)

det er bedre at det er lav oppløsning, for da kan skjermkortet kjøre bedre. hvis det er høy oppløsning så trenges det bedre skjermkort, og da kommer det til å koste mer. (det er samme skjermkort på begge pc-ene)

jeg ville ha valgt toshiba uansett :), den Packard Bell er ikke noe særlig for spill. pga raskere og mer hardisk størrelse betyr det at pc-en er noe for video redigering mest :glare:

ikke glem at du kan oppgradere ram-en i toshibaen til 8 gb, mens den andre er 4 gb maks

det er best du velger toshiba fordi det er ikke noe stor forskjell mellom pc-ene, og det er ikke verdt det å sløse bort penger på packard bell-en

Endret av Slettet+129837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...