Gå til innhold

Bankkort med ny konto til en under 18 - Trenger litt hjelp her.


viste19

Anbefalte innlegg

Problemet er da at jeg "trenger" bankkort. Og lurer på om det går an å hente et skjema på nordea banken uten foreldre med. Og ta med skjemaet hjem og få underskrift av begge foreldrene, eller må begge være med på likt eller hvordan virker det?

 

Siden faren min har kreft og ligger på ett slags sykehjem, og kan desverre ikke være med.

Moren min er så opptatt og har aldri tid til noe lenger siden faren min har kreft.

 

Kan jeg gå alene og få underskrift av foreldrene eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd å høre!

 

Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette fungerer, men vet at de må legementere seg for å åpne en konto. Men det kan være at siden det er et spesielt tilfelle hvor de ikke kan møte opp, at de får bekreftelse skriftlig eller over telefon. Jeg skulle gjøre et uttak hos Postbanken, og da holdt med med skriftelig legementering. Men ring rundt til forskjellige banker og hør hvordan de kan løse tilfellet ditt :)

Lenke til kommentar

sånn i utgangspunktet så skal du kunne ta med deg en kontoåpningsblankett hjem, få begge vergers signatur, dra tilbake til banken med denne og begges legitimasjon + fødsel/dåps attest også skulle det være i orden, kan dog ikke snakke for nordea. ring de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...