Gå til innhold

Mistet Windows-Xp! Hjelper forsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ;)

Jeg mistet Windws-Xp cdn, da jeg flyttet.

Nå sitter jeg her uten CD, og vil installere om pcn.

Jeg har da 3 års forsikring på Fujitsu Siemens pcn, som er kjøpt fra Expert!

Får jeg ny Windows-Xp cd, siden pcn er ute av drift?

Håper på svar :D

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det ikke ligger et disk-image på PCen som du enten kan nå via boot-meny eller brenne til CD/DVD? Det pleier gjerne å være et eget program for å brenne image av OS/recovery-media på de fleste PCer som er levert til hjemmemarkedet. Hvis ikke så ta kontakt med butikken eller direkte med FS. Hvis du er heldig så sender de det gratis, men det kan også hende at de tar noen kroner for "bryderiet".

Skrevet
Sikker på at det ikke ligger et disk-image på PCen som du enten kan nå via boot-meny eller brenne til CD/DVD? Det pleier gjerne å være et eget program for å brenne image av OS/recovery-media på de fleste PCer som er levert til hjemmemarkedet. Hvis ikke så ta kontakt med butikken eller direkte med FS. Hvis du er heldig så sender de det gratis, men det kan også hende at de tar noen kroner for "bryderiet".

Skjønte ikke helt hva du mente, men burde jeg si at jeg mista cdn pga at jeg flyttet? eller burde jeg gi en bedre grunn? :D

Skrevet

har selv en fujitsu laptop som jeg klarte kaste alle cdne sammen med esken, ringte fujitsu og sa som det var at diskene mine var kastet med et uhell og fikk nye tilsendt gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...