Espen-kun Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Hei, ver gang jeg starter CS:S, går alt helt fint, men når jeg får spilt litt ( rundt 10-15min) slår pc'n seg bare av og så på igjen, uten noen tegn til feil i systemet eller noen ting. Dette skjer kun når jeg spiller CS:S og har ingen problemer med steam eller noe (Har også spilt forskellige fly simulatorer og andre krevende spill uten problemer). Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette? Har alerede lastet ned directX 9 på nytt, for dette fik jeg et tips om fra en annen fyr. Dette hjalp bare i ca 30min, så startet det igjen. Hva skjer ? Espen . .~
yxrkt Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Hvor mye trekker du fra strømforskyninga de, og hvor mange ampere er den på ? Når jeg bytta fra en til fire-kjerner prosessor begynte pcen min / strømforskyninga jeg hadde koblet til skjermkortet å slå seg også av når jeg startet css, men kunne spille gta iv uten problemer. Bytta strømforskyningene mine med en ny med litt mer futt så ble det bra.
Espen-kun Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 dette er sansynelig vis problemet, og viss det er det, passer alle slags strøm adapter?
Espen-kun Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 ingen som vet om alle strøm kabler passer i pc'n ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå