Gå til innhold

Den store "Takk til diskusjon.no" tråden


Anbefalte innlegg

Vet ikke om en slik tråd er ønskelig, men jeg prøver i alle fall.

 

Jeg vil egentlig bare takke tek.no for dette forumet. Jeg har vært medlem i 4 år (trur jeg) og har fått enormt mye hjelp her inne!

Jeg har kjøpt pcer som er perfekt for mitt bruk, fått hjelp til reprasjon av bilen min, hjelp med personlige problemer, funnet ny musikk, tips til oppussing og masse annet.

Diskusjon.no og wikipedia er endt opp som mine største kilder til informasjon, uten sammenligning!

 

Forumet i seg selv annser jeg som svært ryddig og oversiktlig. Det er som oftes lett å finne det en leter etter, og hvis du ikke finner er det alltids noen som hjelper deg.

 

Moderatorene er i 99% av tilfellene veldig hyggelige og forståelige. Jeg har hatt mine tåpelige øyeblikk her inne, men har bestandig blitt møtt av saklige motargumenter. Jobben de gjør er rett og slett fabelaktig og jeg håper tek.no vet å sette pris på deres arbeid.

 

Alt i alt, takk for at dere eksisterer!!

 

(lagde denne tråden etter at jeg nettopp fikk hjelp med å finne en sang som har hatt på hjernen uten å vite navnet på den)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

egetnlig så tror jeg vi er alle glad for at denne siden finnes.

Må si at jeg har fått mye hjelp her inne selv med bil, data, musikk, piercing osv... også liker jeg å se på folk som lager ting selv. noe som kan interrisere meg så jeg får noe lignende ide'er :p

 

Over til noe annet så er siden veldig ryddig, oversiktelig tenke på fargene de har valgt.

 

så hjertelig takk :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...