heggstad Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Hei. Jeg har skaffet meg Battlefield 2, men lurer på en ting. Er det sånn at det er umulig å spille BF 2 uten tigang på internett. Skal nemlig på vinterferie til en plass uten tilgang, går dermed ikke an å spille uten? I så fall må jeg si det er veldig upraktisk!
Applebee Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det går an å spille Singleplayer i Bf2, uten internett. Som du sikker forstår, får du ikke spille online uten nett Edit: Glemte å si at du kan spille LAN Multiplayer også da Endret 18. februar 2009 av Applebee
heggstad Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Hehe, skjønner at en ikke kan spille online. Men en må jo logge seg inn på "brukeren" sin helt i starten, før du velger singelplayer osv. Og det var der den ikke ville logge seg inn da jeg ikke hadde internett. Noen som skjønner?
kjermy Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Du kan lage en offline konto også Bare lag en ny en, og velg offline istedenfor online
heggstad Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 Hehe, burde vel skjønnt det da! Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå