Gå til innhold

BK: Graffiti ved sjøen


Sebadoh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I utgangspunktet spennende motiv, men bildet er for midstilt. Sandkassen, trærne, og bakgrunnen forstyrrer. Du burde kanskje gått nærmere, og forsøkt andre kameravinkler.

 

Ser du forsøkte å skape mer dramatikk, men med så mange forstyrrende elementer forsvinner mye av det.

 

Sorry. Ikke ment som slakt, da som sagt motivet har potensiale. Har du flere bilder av samme motiv?

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte da jeg så bildet, var at det var tøft og at jeg liker kontrastene mellom natur/grafitti.

 

Men mere jeg ser på bildet er jeg av oppfattelsen Rubyred også påpeker, at motivet ikke er utnyttet til det fulle. Først og fremst mener jeg dette pga skyggene som jeg hele tiden ser på.

Som jeg føler ødelegger mye av bildet. Hadde vært stilig med kun ett blikkfang også, at ikke sandkassen og el.koblingboksen hadde vært i samme bildet.

Men nå er det vel lite å gjøre med dèt da :whistle:

 

Men med et litt mer tiltalende utseende hadde jeg virkelig kunne likt dette bildet.

Det er et tøft utgangspunkt!

 

Edit, skriveleif

Endret av Larsenio
Lenke til kommentar

Jeg synes det er kult sånn flere andre har prøvd på, som du og jeg, å få bilde av kontrastene mellom Grafitti og naturen ved å forsterke fargen på grafittien, og gjøre naturen/bakgrunnen S/H. Liker det :)

 

Kunne som sagt hatt mere sjø til venstre, men synes ikke kassen og trærne til høyre er forstyrrende... Det eneste jeg vil pirke på er skyggene fra noe som antageligvis er lyktstolper? Jeg ville hatt de vekk.

 

EDIT: En ting: Er himmelen lagt til i etterkant? Det var det som gjorde mye av bildet, for min del.

Endret av Oyjorn
Lenke til kommentar
Jeg synes det er kult sånn flere andre har prøvd på, som du og jeg, å få bilde av kontrastene mellom Grafitti og naturen ved å forsterke fargen på grafittien, og gjøre naturen/bakgrunnen S/H. Liker det :)

 

Kunne som sagt hatt mere sjø til venstre, men synes ikke kassen og trærne til høyre er forstyrrende... Det eneste jeg vil pirke på er skyggene fra noe som antageligvis er lyktstolper? Jeg ville hatt de vekk.

 

EDIT: En ting: Er himmelen lagt til i etterkant? Det var det som gjorde mye av bildet, for min del.

 

Er skygger fra noen trær, de var irriterende ja, men er ikke akkurat lett å fjerne. Må vel ta motorsaga med neste gang :!:

 

Har bare gjort blåfargen på himmelen mørkere :)

Lenke til kommentar
Bare en tanke, men kansje hadde det fungert med et kvadratisk bilde for å gjenta de kvadratiske sidene på det bygget (transformator?). Ie. samme bildet, bare 50% mere bildeflate til venstre.

 

EDIT: og få med deg en kompis og flytt på den sandkassa :D

 

 

Ja, neste gang jeg er der skal jeg tenke litt mer komposisjon :!:

 

Vet ikke hva som er i det bygget, men døra var låst i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...